TASCA 1 :
ANÀLISI I COMENTARI POÈTIC D’UNA CANÇÓ
ASPECTES A AVALUAR
|
SUFICIENT/ CORRECTE
(1)
|
BÉ
(2)
|
EXCEL.LENT
(3)
|
EL TEXT
Poeticitat de la cançó
|
Justificació o no de la tria de la cançó.
-La tria de la cançó no respon a un motiu poètic.
-La cançó triada i la poesia no comparteixen cap
tret. Malgrat tot , intenten veure-hi una semblança.
|
La tria de la cançó respon a un motiu poètic o
estètic (pel tema que tracta o per les imatges que recrea).
|
La tria de la cançó respon a un motiu poètic o
estètic (pel tema que tracta o per les imatges que recrea) i saben explicar
el perquè i quins són aquests recursos literaris.
|
Presentació
|
La presentació que es fa de la feina es limita
a: integrants del grup, títol de la
cançó i els intèrprets.
|
La presentació que es fa inclou: presentació dels
integrants del grup, títol de la cançó, intèrprets, i tema de què tracta.
|
La presentació que es fa inclou: presentació dels
integrants del grup, títol de la cançó, intèrprets, tema de què tracta i
justificació de la tria.
|
Eina digital
|
-Utilitza una eina digital diferent a la
proposada.
El suport visual és adequat a l’exposició.
-Hi manca un dels aspectes imprescindibles: text,
música, imatges, lletra sobreimpressa.
-Ha publicat el link en un lloc inadequat o fora
de temps.
|
Utilitza l’eina proposada però amb algunes
dificultats en el seu funcionament.
El suport visual és adequat i interessant.
No manca cap dels aspectes imprescindibles:
música, imatges i text.
-Les imatges no són de creació pròpia.
|
Utilitza correctament l’eina proposada.
L’exposició s’acompanya , a banda del text, de
suports visuals especialment atractius i de molta qualitat.
No hi manca cap aspecte rellevant.
|
Creativitat
|
La presentació és bastant convencional, no hi ha
originalitat ni creativitat per a atraure l’atenció del públic.
|
Alguna cosa d’originalitat i de creativitat.
Presenta alguna informació de manera original per a captar l’atenció del
públic.
|
Molt creativa i original. El disseny i el
material és original i nou. Manté
l’atenció del públic
|